Om mig.

Den här bloggen är ingen "viktblogg".
Jag har haft ätstörningar sedan jag var 16år, är nu 19, och varit "frisk" i perioder under den tiden.
Jag är inte pro-ana, för anorexi och alla andra ätstörningar är ett jäkla helvete och önskar ingen denna hemska sjukdom. Däremot har jag under en period gått upp mycket i vikt och därför försöker jag gå ner i vikt igen.
Jag kommer posta inspo-bilder men det är enbart för min egen skull, så för en ny läsare kommer bloggen att uppfattas väldigt pro-ana, tyvärr..

Kommentarer
Postat av: E M M A

Om du försöker gå ner i vikt igen har du ju inte kommit över din ätstörning?

2012-01-31 @ 12:20:23
URL: http://monsterponnyn.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!
Vet att du inte uppdaterar så mycken men jag tycker mycket om din blogg! Bara så du vet

2012-11-03 @ 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0