28 maj 2010- igen

Haha såg hur det blev med mobilbloggningen, kanske ska ge upp den nu?
Förresten hatar jag 3 av hela mitt hjärta!
Lämnade in min telefon på lagning för drygt två månader sedan, idag skulle jag hämta ut den iom. att jag fick ett sms om att den var klar. Knallade ner till StureP och då säger dom att dom inte har gjort ett skit med den. WHAAAAAAAT THEEEE FUUUUUCCCCKKK???
Den har alltså skickats till lagningsstället, legat där i två månader för och returneras i samma skick- helt orörd!
Kuk jävla fitta.
Nu sa ifs killen i butiken att dom satte en "priolapp" på den så att den skulle vara klar förhoppningsvis inom en vecka. Men vafan, jag vill ju ha min fina nya telefon NUUU!!!

Riktig bitterfitta just nu, men ja.

Förövrigt har jag klämt i mig 2 äpplen, 4 broccolibitar och 3 teskedar potatissallad.
BRA JÄVLA JOBBAT!!
eller inte.

Ska nog ta en promenad hem till mi madre sedan så jag bränner bort skiten. Aaa, så får det bli.

Nu ska jag plugga!



Kommentarer
Postat av: Veronika

Nej jag tycker att du kan fortsätta med mobilbloggning :)

2010-05-30 @ 20:33:54
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga tjejer, precis sådär vill man ju se ut ju

2012-01-06 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0