28 maj 2010

Hallå snyggingar! Jag har precis slutat skolan och bloggar från telefonen nu, lite knepigt men det funkar! Ska åka och hämta min mobil som har varit på lagning nu i två månader och då blir det uppdateringar hela dagarna. Idag har jag druckit lite kaffe med lite flytande fett i dvs. Mjölk .. Och en halv tesked honung i bara för att det var så äckligt. Imorse hade jag prov som gick åt helvete- alltid lika roligt dessutom har jag sovit drygt 1 timme inatt så är verkligen pigg och fräsch! Några i min klass har valt size 0 som redovisningsprojekt, jag satt och kollade på och tänkte att dom verkligen inte har en aning om att alla bilder som de använde är min dröm och att dom kom från pro-ana bloggar, haha. Så himla ironiskt .. Nu ska jag snart av, sitter på bussen så vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Haha ja lite knepigt kanske det blev med mobilbloggning med tanke på att det blev kanske 5 av samma inlägg ;)



Ha det bra du! :)

2010-05-28 @ 15:16:42
URL: http://veronika2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0