2 juni 2010

Idag har jag känt ett konstant illamående och har helt slut på energi. Beror väl på att jag inte hade ätit på hela dagen förutom ½ dl köttfärssås imorse, fråga mig inte varför jag åt det .. Men min kropp kräver protein just nu! Den bara skriker efter det.

Idag har jag förutom köttfärssåsen ätit en liten sallad bestående av 1 tomat, 1 morot, 3 broccolibitar, liiite sallad + massor med kryddor.

Intag: 20+ 25+ 30+ 15+50 (köttfärssåsen)= 140
Uttag: Ska gå en powewalk ca. 500 kcal ut alltså
Summa: -460 kcal idag. Helt ok men kunde definitivt varit bättre..

Nu ska jag plugga har prov imorgon som är avgörande om jag får G eller inte i ett ämne .. SPÄNNANDE!

Har förresten bestämt att det inte blir någon alkohol förrän 10 juni, borde jag lugnt kunna hålla.
Eller?


Kommentarer
Postat av: Veronika

Tack för din kommentar. Det är svårt allt det här med tankar, men jag hoppas verkligen du blir frisk någon gång.



Kram

2010-06-02 @ 19:38:30
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Ja dom gör ju de :/

2010-06-02 @ 21:38:47
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0