1 juni 2010

Så hemskt ledsen för den usla uppdateringen men har inte haft tid eller ork.

Igår var jag på skiva och det var jätteonödigt eftersom jag drack.
Fylle eller bakiskäkade ingenting dock vilket jag är hyfsat stolt över. Annars brukar jag tappa kontrollen helt och vräka i mig allt som kommer min väg.

Idag har jag ätit 1 äpple (50 kcal), 1 mandarin (25) och nu sitter jag och trycker i mig ½ buljong med psyliumfrön i och massor med cayennepeppar (20 kcal)  + 1 tomat (25 kcal). Det är som och äta slem men försöker tänka att jag kanske blir mätt snabbare då och inte vill äta upp.

Intag: 120 kcal
Uttag: Inget än sålänge men ska bli 500 kcal som jag ska bränna ikväll på powerwalken.

Kommentarer
Postat av: felicia

Vad skulle du kunna vara? :)

För jag tror min kropp också vill ha protein.

2010-06-02 @ 09:22:56
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0