Haha, skääääämt!

Gick aldrig på någon långpromenad dock en kort och ska gå en kort till.
Har inte heller ätit något mer än tuggummin och så det känns bra.

Ska röka lite mer nu.

Förresten är jag ganska lycklig för tillfället. Förhoppningsvis kan jag inom sinom tid ändra min status på facebook från "singel" till "i ett förhållande".
That makes me happy. Eller personen i frågan makes me super happy!

Vet att bilden är fake men det är ändå perfektion.


Förresten vet jag vad som har gjort mig "frisk" under några månader. Min p-piller!

Jävlacpskitkukhorafitta.

Kommentarer
Postat av: Jules workout

Du är grym, du äter inget alls, önskar att jag var som dig ;)

2010-08-30 @ 23:14:39
URL: http://julesworkout.bloggplatsen.se/
Postat av: A

:S

Holy crap.

2010-09-22 @ 20:57:14
Postat av: Sara

faktiskt så är bilden äkta och tagen på en anorektisk modell som heter Isabelle Caro. Men hon dog år 2009. :)

2011-04-13 @ 13:14:16
URL: http://tillbakatillsara.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är sjukt! Hur kan någon seriöst vilja vara sådär jävla smal??? Det är en sjukdom, inte nåt man strävar efter! Anorexi är FARLIGT! Man sabbar bara för sig själv! Tappar hår, förlorar sina former, mensen försvinner = man kan inte få barn och man mår allmänt dåligt. Jag snackar av erfarenhet... Gör dig själv en tjänst och skaffa en bättre syn på världen

2012-11-19 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0