29 juli 2010

Jag tänker inte ens berätta om den senaste tiden eftersom jag skäms så otroligt mycket, har släppt allt vad självkontroll heter och gått upp så sjukt mycket. Vågar inte ens ställa mig på vågen för jag vet vilka siffror den kommer visa.

Jag ska börja mäta mig istället för och väga.

Midja (smalaste delen):
82
Midja (tjockaste delen): 105
Höft: 102
Stuss: 110
Arm: 33
Lår: 65
Vad: 44

Hahahah. Jag dööööööööööör. Aldrig varit så här fet i hela mitt liv!!
Men nu blir det ändring på det. Ska fasta idag och imorgon och sen på lördag ska jag börja på pulverdiet.
MAX 2 påsar per dag = 200 kcal.

Ska gå en powerwalk på minst 8 km varje dag!

Nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0